Foto DT |
Foto DT |
El Domingo de Ramos es una celebración religiosa en el que la mayoría de las variantes del cristianismo conmemoran la entrada de Jesucristo a Jerusalén que era la ciudad más importante y la capital de su nación. Mucha gente, niños y adultos, lo acompañaron y recibieron como a un rey con palmas y ramos . Después de esta fecha, da inicio a la Semana Santa.
Y tal como manda la tradición en Laspuña se han bendecido las palmas y los ramos de olivera, las palmas se colgaran en los balcones y las ramas de olivera se llevarán a las fincas con el propósito de tener protección divina.
Durante unos años las hojas de palma fueron las protagonistas en este día, pero ¡Oh,sorpresa! ya estamos volviendo al uso de las ramas de olivera que es algo autóctono, eso si bien llenas de chucherias.
Otra de las sorpresas que se llevaran esta Semana Santa para los visitantes de nuestro pueblo será la necesidad de adquirir un tiquet como peaje para acceder por las pistas municipales.
Que cosas tiene nuestro pueblo, por un lado recuperamos las tradiciones (que me parece muy bien) y por otro lado nos automatizamos siguiendo el progreso (que también me parece muy bien).
Felices vacaciones de primavera !!!
----
O Domingo de Ramos ye una celebrazión relichiosa en a que a mayoría d'as bariants d'o cristianismo conmemoran a dentrada de Jesucristo a Jerusalén que yera a ziudat mas important y a capital d'a suya nazión. Muita chent, ninos y adultos, l'acompanyoron y rezibioron como si estiese un rei ,con palmas y ramos . Dimpués d'ista calendata, empezipia a Semana Santa.
Y tal como manda a tradizión en Laspuña (A Espunya) s'an bendeziu as palmas y os ramos d'olibera, as palmas se meteran en os balcones y as ramas d'olibera se plantaran en os campos con o proposito de tener protezión zelestial.
Durante uns anyos as palmas estioron as protagonistas en iste día, pero Oh,sorpresa! ya se son tornando a emplegar as ramas d'olibera que ye algo más de casa, pero ixo si an dèstar bien plenas de lamins.
Unatra d'as sorpresas que tendran ista Semana Santa os besitantes d'o nuestro lugar será o tiquet que aprezisaran mercar pa poder zercular por as pistas munizipals.
Que cosetas tiene o nuestro lugar, por un costau tornamos a recuperar as tradizcions (que me pareixe muit bien) y por l'atro nos automatizamos seguindo o progreso (que tamién me pareixe muit bien).
Disfrutaz da familia, do lugar y do buen orache !!!
Foto AG |
Foto SC |
Fotos DC |
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias