Una toña de pan |
Ya fa añadas que no tenemos forno de pan en Laspuña, seño Luis de Casa Sastre estaba o panadero y tamien feba as tortas da carida pa San Sebastian y as tortas de chichons por encargo. Feba barras y toñas. Ixe pan lo tenebas en casa tres o cuatro dias y podebas cometelo sin dengun problema. Con o mio primo Quinon de Casa Mariana muitas bagadas nos alcuerdamos de que l'agüela de Casa Molino da calle alta nos feba ir a mercale o pan y que nos deziba "Dezis-le a Luis que solo quiero media toña y que l'apunte". As toñas era o pan redondo de dos kilos y que feba como dos montañetas . Como no tiengo denguna foto d'ixe pan, en ie fecho una con o photoshop pa que tengaz una idea da forma que teneba.
Una pena que en un pueblo tán majo y con tantas ganas de tener cosas nuevas, no le haya dado a ningún "alternativo" rural por montar un horno de pan, como manda la tradición.
ResponderEliminarLa verdad que el pan de Laspuña y alrededores es malo, malo, por decirlo suavemente. La gente se lo sube de Ainsa o incluso se lo trae de Zaragoza, ¡que pena!
Habría que hacer algo ¿no?
Seño Luis de Sastre decia: Ya tos acordareis de este pan, cuando deje de masar.
ResponderEliminarQue razon tenis.
Mariano