A sesión plenaria d' ayere abió un momento anedótico que a begada se conbirtió en istórico , a consellera de Educazión sa conbertiu en o primer miembro d'o Gubierno de Aragón en responder en o Parlamento a una interpelazión en as tres luengas d' a comunidá autonoma . María Victoria Broto , que ye nazida en Guaso y tien l' aragonés como luenga materna , se ganó o aplauso d' os suyos compañers de partido , mientres que o que fizo no estió azeptau por o PP , d'ande salion bels reproches . Navarro ironizó diziendo que se teneban que demandar ya tradutors a o presidén d' as Cortes.
Encara que només fos una anècdota, ahir divendres, per primera vegada van sonar les tres llengües a les Corts d’Aragó. María Victoria Broto, consellera d’Educació, nascuda a Guaso, va utilitzar les tres llengües al moment de contestar una interpel•lació del diputat del PP Sr.Navarro , que havia llançat un allau de dubtes sobre el desenvolupament de la Llei de Llengües. El gest de la consellera no va agradar al PP, no podria ser d’altra manera; per contra els diputats del PSOE van reaccionar amb forts aplaudiments.
La sesión plenaria de ayer tuvo un momento anedótico que a la vez se convirtió en histórico, al convertirse la consejera de Educación en el primer miembro del Gobierno de Aragón en responder en el Parlamento a una interpelación en las tres lenguas de la comunidad autónoma. María Victoria Broto, que es oriunda de Guaso y tiene el aragonés como lengua materna, se ganó el aplauso de sus compañeros de partido, mientras que su gesto no fue aceptado por el PP, del que salieron algunos reproches. Navarro ironizó diciendo que habría que pedir ya traductores al presidente de las Cortes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias